|
| | |
Helpdesk IT (z językiem niemieckim) |
oferta numer: 45826 |
Lokalizacja | |
|
| |
Region: |
Mazowieckie |
|
Miasto: | Warszawa |
|
Opis oferty
|
Stanowisko/Tytuł: | Helpdesk IT (z językiem niemieckim) |
Branża: | Informatyka - (hardware, software) |
Ilość wakatów: | 1 |
Opis oferty: | Jako firma Teleperformance specjalizujemy się w dziedzinie outsourcingu oraz usług contact center. Łączymy największe marki na świecie ze swoimi klientami poprzez zapewnienie obsługi klienta, wsparcie techniczne rozwiązania cyfrowe, analitykę, back-office oraz inne specjalistyczne usługi w celu zapewnienia niezmiennie pozytywnych interakcji z klientami.
Jesteśmy zespołem pasjonatów 190.000 osób pracujących w 311 miejscach zapewniających doskonałą jakość obsługi klienta z 65 krajów w 75 różnych językach.
Obecnie dla naszego Klienta międzynarodowej firmy cieszącej się stabilną pozycją na rynku poszukujemy kandydata na stanowisko:
Helpdesk IT (z językiem niemieckim)
Lokalizacja: Warszawa
Naszym celem jest wspieranie klientów w tematyce nowych technologii oraz rozwiązywanie kwestii z tym związanych.
Nasze oczekiwania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym;
• Komunikatywna znajomość angielskiego;
• Znajomość rynku najnowszych technologii urządzeń elektronicznych;
• Umiejętność korzystania z systemu operacyjnego Windows oraz pakietów Office;
• Biegłość w korzystaniu z przeglądarek Mozilla Firefox, Explorer, Google Chrome etc.;
• Zdolności komunikacyjne i aktywnego słuchania;
• Motywacja i chęć do rozwoju swoich kompetencji;
• Dynamizm działania;
Gwarantujemy:
• Umowę o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Atrakcyjne benefity (karta Multisport Plus, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie w prywatnej klinice);
• Pracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języków obcych;
• Szeroko zakrojone, profesjonalne szkolenia m.in. z umiejętności miękkich, korzystania z profesjonalnych programów komputerowych;
• Klarowną ścieżkę rozwoju, dopasowaną do potrzeb i wymagań pracowników;
• Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy;
• Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji (Mokotów);
• Troskę o komfort oraz dobre samopoczucie naszych pracowników;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Teleperformance Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)).
Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
|
Dane kontatkowe: | rekrutacja.warszawa@teleperformance.com |
Opis dodatkowy
|
Minimalne wykształcenie: | Nie wprowadzono |
Minimalne doświadczenie: | Nie wprowadzono |
Wymagania: | Nie wprowadzono |
Mile widziane: | Nie wprowadzono |
Umowa
|
Rodzaj umowy: | umowa o pracę |
Wymiar czasu pracy: | etat |
Wynagrodzenie
|
Minimalne netto: | Nie wprowadzono |
Maksymalne netto: | Nie wprowadzono |
Premie, dodatki: | Nie wprowadzono |
Inne informacje
|
Data zamieszczenia: |
2017-02-06 |
Data wygaśnięcia: |
2017-03-15 |
Liczba wyświetleń: | 2841 |
Żródło: | damprace.biz |
|