pracawawa.pl
Twoje oferty pracy z Warszawy
 
.:  Strona główna .:  Dodaj ofertę .:  Załóż konto .:  Regulamin .:  Reklama .:  Kontakt
 

Szukaj oferty pracy.

 
Stanowisko:Lupa
np.: cieśla, murarz, opiekunka.
 
   

Technical Support z językiem hiszpańskim

oferta numer: 45899
 

Lokalizacja

 

 
Region: Mazowieckie  
Miasto:Warszawa
 
 

Opis oferty


Stanowisko/Tytuł:Technical Support z językiem hiszpańskim
Branża:Obsługa klienta
Ilość wakatów:3
Opis oferty:Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.
Jesteśmy obecni w 62 krajach, gdzie zatrudniamy ponad 180,000 pracowników, posługujących się 75 językami i dialektami. Aktualnie, dla naszego klienta – globalnej marki, specjalizującej się w tworzeniu profesjonalnych urządzeń drukujących– poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Technical Support z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa

Stoi przed Tobą niepowtarzalna szansa, aby stać się częścią zespołu doskonale wykwalifikowanych pracowników, obsługujących infolinię wsparcia technicznego znanej i docenianej marki w Polsce.

Opis stanowiska:
• Obsługa połączeń przychodzących w języku hiszpańskim (infolinia wsparcia technicznego jednego z najbardziej znanych producentów drukarek na całym świecie);
• Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
• Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;


Oferujemy:
• Umowę o pracę oraz ubezpieczenie medyczne w prywatnej klinice;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Stałe godziny pracy;
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
• Pakiet szkoleń z zakresu procedur oraz produktów.


Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Teleperformance Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)).
Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
Dane kontatkowe:rekrutacja.warszawa@teleperformance.com
 

Opis dodatkowy


Minimalne wykształcenie:Nie wprowadzono
Minimalne doświadczenie:Nie wprowadzono
Wymagania:Oczekujemy:
• Biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
• Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
• Dyspozycyjność do pracy 40 godzin tygodniowo;
• Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność aktywnego słuchania;
• Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center;
Mile widziane:Nie wprowadzono
 

Umowa


Rodzaj umowy:umowa o pracę
Wymiar czasu pracy:etat
 

Wynagrodzenie


Minimalne netto:Nie wprowadzono
Maksymalne netto:Nie wprowadzono
Premie, dodatki:Nie wprowadzono
 

Inne informacje


Data zamieszczenia: 2017-02-09
Data wygaśnięcia: 2017-03-15
Liczba wyświetleń:2081
Żródło:damprace.biz




Internet w Mikołowie | Oferty Pracy | Projektowanie Tworzenie Stron Internetowych | Sieci Internetowe | Mikołów Internet | Sklepy Internetowe | Sklep Internetowy | Najnowsze informacje | Praca Katowice | Praca Kraków | Praca Poznań | Praca Wrocław