|
| | |
Technical Support z językiem hiszpańskim |
oferta numer: 45899 |
Lokalizacja | |
|
| |
Region: |
Mazowieckie |
|
Miasto: | Warszawa |
|
Opis oferty
|
Stanowisko/Tytuł: | Technical Support z językiem hiszpańskim |
Branża: | Obsługa klienta |
Ilość wakatów: | 3 |
Opis oferty: | Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.
Jesteśmy obecni w 62 krajach, gdzie zatrudniamy ponad 180,000 pracowników, posługujących się 75 językami i dialektami. Aktualnie, dla naszego klienta – globalnej marki, specjalizującej się w tworzeniu profesjonalnych urządzeń drukujących– poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Technical Support z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Stoi przed Tobą niepowtarzalna szansa, aby stać się częścią zespołu doskonale wykwalifikowanych pracowników, obsługujących infolinię wsparcia technicznego znanej i docenianej marki w Polsce.
Opis stanowiska:
• Obsługa połączeń przychodzących w języku hiszpańskim (infolinia wsparcia technicznego jednego z najbardziej znanych producentów drukarek na całym świecie);
• Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
• Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;
Oferujemy:
• Umowę o pracę oraz ubezpieczenie medyczne w prywatnej klinice;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Stałe godziny pracy;
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
• Pakiet szkoleń z zakresu procedur oraz produktów.
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Teleperformance Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)).
Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
|
Dane kontatkowe: | rekrutacja.warszawa@teleperformance.com |
Opis dodatkowy
|
Minimalne wykształcenie: | Nie wprowadzono |
Minimalne doświadczenie: | Nie wprowadzono |
Wymagania: | Oczekujemy:
• Biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
• Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
• Dyspozycyjność do pracy 40 godzin tygodniowo;
• Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność aktywnego słuchania;
• Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center;
|
Mile widziane: | Nie wprowadzono |
Umowa
|
Rodzaj umowy: | umowa o pracę |
Wymiar czasu pracy: | etat |
Wynagrodzenie
|
Minimalne netto: | Nie wprowadzono |
Maksymalne netto: | Nie wprowadzono |
Premie, dodatki: | Nie wprowadzono |
Inne informacje
|
Data zamieszczenia: |
2017-02-09 |
Data wygaśnięcia: |
2017-03-15 |
Liczba wyświetleń: | 2081 |
Żródło: | damprace.biz |
|